17 gennaio 2013

Eni hočejo pamet, drugi mir

Dva spremljevalca našega bloga sta poslala svojih pet željà za leto 2013. Objavljamo tako, kot smo prejeli.

foto blacknbougie.com
1.

ENNESIMO TOPIC DI QUALITà SU GOSTILNA BLOGSPOT......gran rush finale....
CILJI/ŽELJE 2013
----------------
- Da bi me srecala pamet...
- Brat en nov blog "Gostilna-style" da se bi se kaj posmejal sam med branjem
- Kupet špade ud Sergiota za Paulo!
- "Amour à trois" s sestro Angelino (jaz, uana in sveti duh)
- Se smejt ku prasc celo leto...tdi u parzno ce se da!

CCCIIIIIIAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOO

2.

1) malo mjra (zadnje cajte rata ana zad za drugo, da ni moč hmali nanka dihat)
2) da bi se končno pojavu en kupec za mojo (s)trafiko (je na prodaji že od maja 2012)
3) da bi mi po prodaji uspelo dobit prav tašno delo ku ga jemem u misleh
4) da bi karabinjeri/policija končno ulovili tiste falote, ki so mi uničli avtomat za cigarete za par sto € dobička (prasci)
5) malo več prostega cajta na razpolago za dokončat kar je še vsega pr novi hiši

Če se uresničijo zares ne rečem štiri, ma vsaj tri želje, se ga napijemo ku prasci. Častna beseda.
Lp

Nessun commento:

Posta un commento