3 settembre 2012

Sancinu so všeč nasmejane, išče tisto pravo (stanovanje)

Tokrat imamo pri šanku radijskega voditelja Marka Sancina, ki si želi, da bi mu blog Gostilna pomagal pri iskanju pravega dekleta. Odlična izbira za samsko življenje!

Foto Bumbaca

Najljubša gostilna?
Ribja restavracija Plavi podrum v Voloskem nedaleč od Opatije (vse odlično, predsjednička torta je neverjetna, čeprav je po mojem posvečena dr.Franju Tuđmanu).
Kaj piše v vaši osebni izkaznici pod rubriko "Poklic/Professione"?
Enostavno impiegato.
Najljubša spletna stran?
Facebook, zadnje čase pa tudi Subito.it (iščem stanovanje, če ima kdo kaj na prodajo naj javi).
Pravijo, da ste videti bistveno mlajši od svojih dejanskih let. Skrivnost mladostnega videza?
Če se mlad počutiš si pač mlad.
Najljubši športnik ali športnica?
Earvin "Magic" Johnson itak in vedno!
Po radiu ste vodili intervju o blogu Gostilna. Je to dokaz, da je Radio Trst A v hudih težavah?
No comment. Je pa Gostilna edini blog, ki mu redno sledim.
Raje sedem dni v Senožečah ali en teden v Manzanu?
Odvisno kje imajo najboljše gostilne in najlepše punce.
Najljubši umetnik (umetnica) na kateremkoli področju?
Živeči: Patrik Quaggiato (tako mi bo morda končno posvetil eno skladbo), ležeči pa J.S.Bach in Elvis Presley.
Po norem popivanju v Wine bar se zbudite v neznani postelji, nag in ob sebi zagledate ... Koga od teh: Igorja Malalana, Marija Čuka, Andreja Petarosa, Rudija Pavšiča, Borisa Devetaka ali sestro Angelino?
Če so že na spisku pomeni da že veste, da se mi je zgodilo z vsemi omenjenimi; tudi večkrat in po več oseb skupaj.
Najlepša zamejka?
Ta je težka! Vse nasmejane zamejke so lepe, če se posmejejo meni pa še lepše.
Najlepši zamejec?
Niko Štokelj
Drupi prihaja v Novo Gorico. Ste si že kdaj ogledali kakšen koncert pevca, ki bi bil primerljiv z njim?
Samo Bokja.
Življenjski uspeh?
Čakam nanj.
Kdaj vas je bilo nazadnje največ sram?
Vedno, ko se mi zdi, da nisem vsaj dostojno opravil svojega dela, karkoli delam.
Kako pogosto ste v mladih letih "špricali" pouk?
Bolj  malo, ker je bila moja mama tajnica na liceju. Prvič me je zasačila, potem pa sem bil tako spreten, da sem šel vedno "liscio".
Kako pogosto "špricate" volitve?
Nikoli. Špricam tu pa tam kak nonsense referendum (plačamo politike zato da odločajo: naj odločajo torej!)
Nasvet za Gostilno.
Več slik zamejk v bikiniju in nova rubrika "Dobite partnerko Marku Sancinu"

Nessun commento:

Posta un commento