14 giugno 2011

Nagradil bi italijanske državljane

K šanku je stopil Jakob Pernarcich. Odgovarjal je, ko še nismo vedeli za izid štirih referendumov.
Najljubša gostilna?  
No comment...  
Najljubša spletna stran?  
Google.  
Opiši te osebe z nekaj pridevniki: župan Mirko, Michela in Miloš. 
Mirko: teritorialen, potemtakejšnji, politik... Miloš: razburjen, sladek, impulziven... Michela: zgovorna,  nasmejana, ženska...  
Kako preživljaš prosti čas?  
V gostilni...  
Kdo si po tvojem 20. junija zasluži Kalčevo nagrado in 5 krontočk?  
Če referendomu 12, in 13 junija doseže »quorum« naj jih prejmejo Italijanski državljani!!  
Pesem za tvojo dušo: »Piccola e fragile« ali »Vu vu vu mi piaci tu«?
Non dai modo di trovarti mai sincera
magari hai voglia e dici no
Quanti bagni mozzafiato insieme e poi di sera
vicino vicino a me tremi un po'
Non cercare di negare che stasera
magari se insisto io ti avrò.
Cosi piccola e fragile mi sembri tu
e sto sbagliando di più.

Cosi piccola accanto a me
e fragile o no
ma in fondo sei molto più forte di me!!!

L'apparenza gioca contro me, lo vedo
figurati se ci stai tu con me
non sei cosa che puo' divenire mia, davvero
pero se ci filo io dietro te.
Cosi piccola e fragile ...
Ma in fondo sei molto piu' forte di me
e con la voce che hai sensazioni mi dai
m'innamoro, fragile sei tu...
Sottovoce tu mi esponi i tuoi problemi
poi ridi e ti neghi a me
mentre io ho bisogno delle fresche mani tue, ci credi?


Najbljuši umetnik ali umetnica (na kateremkoli področju)?  
Marko Sosič.  
Kronplatz. Kaj pomisliš, ko slišiš to besedo? 
Olang, Südtiroler Volkspartei (SVP), Fuks, En colpo, Franzbald, Lorenzi Hütte,Leitner, Prinoth... 
Najbljubši športnik ali športnica?  
Kelly Slater  
Skrbel si za luči na koncertih Cesareja Cremoninija in Francesca De Gregorija. Kaj ti je ostalo od tiste izkušnje?  
Prvič sem uporabljal Coemar infinity  spot 300...lep stroj, lepe barve, dobro se so usklajevale z nastopajoči. http://www.youtube.com/watch?v=JK3Nee7ofdM&feature=player_embedded#at=15 http://www.youtube.com/watch?v=cJhpRTC3msc 
Raje sedem dni v Mestrah ali teden v Tolmeču (Tolmezzo)?  
Preživljanje noči v Mestrah in daneva v Tolmeču z vsakodnevno vožnjo mimo, Tavagnacca, Codroipa, in Portogruara.  
Si na volitvah kdaj oddal belo glasovnico ali na njo napisal kaj smešnega?  
Ja, ja, ja, ja!!!! 
Peter je kitaro posodil Milošu. Kaj bo iz tega? 
God save the queen queen.... upam, Rock'n roll!!! Ampak vse je odvisno če nekdo drug se bo začel ukvarjat z bass kitaro. 
Kdo je  najlepša ženska na svetu?  
Katheryn Elizabeth Hudson (Katy Perry).  
Kdo je najlepši moški?  
Peter Verč.  
Kdo bo po tvojem na koncu leta prejel nagrado »Zlati gost«?  
Miloš Kalc.  
Kaj bi svetoval blogu Gostilna?  
Multikulturnos, internacionalizacija, objava »zamejskih« nepridiprav novic, ki lokalni mas mediji, ne objavljajo, ali  površno in nepopolno objavljajo.

1 commento: