8 settembre 2011

Obožuje Braulio, nasprotuje Drupiju

K šanku je stopil Pey Ota. Skrivnostni gost iz Švice je odgovarjal s sivo črto na levi strani, ki je pri kopi-pejstu nismo mogli odpraviti.

Najljubša gostilna?
V Zurichu bar "Si o No", v Pragi "Vagon", v Parizu "Zero Zero", v TS pa sledim premikom Savota, ker Savo ima najboljsi Braulio (che "si può prendere a tutte le ore" cit.).
Kje živiš in kaj delaš?
Zivim v Zurichu. Faccio cose, vedo gente...
Najljubša spletna stran?
Dnevno berem www.butta.org. Je en cesotto, ma pise fanj. Drugace Chinaski (http://chinaski77.splinder.com/) in Smeriglia ( http://incomaemeglio.blogspot.com/).
Kaj je blog zurota.blogspot.com?
Monade. Ma monade de nicchia!
Zacel sem pisat blog ko pred petimi leti sem zapustil zamejsko domovino in ko menjam mesto menjam tudi blog, ta je sicer tretji. 
Kaj veš o Drupiju?
Skoraj nic, a to mislim da je ze prevec.
Pesem za tvojo dušo: »Finché la barca va« (Orietta Berti) ali »Viva la pappa col pomodoro« (Rita Pavone)?
Nocem da dusa trpi... dajmo gor raje »Echoes« (Pink Floyd).
Kako si spoznal blog Gostilna?
Obcasno sem prebiral blog VeKaCo, tako en dan sem zvedel za Gostilno.
Si na volitvah kdaj oddal belo glasovnico ali na njo napisal kaj smešnega?
Ja, narisal sem kriz.
Najljubše počitnice?
Vse pocitnice. Daljse so, boljse so.
Raje sedem dni v Portogruaru ali teden dni v Mestrah?
Questa è una domanda molto interessante. Grazie per avermela posta.
Kaj bi povedal o svoji kratki suplentski karieri na slovenskih višjih srednjih šolah?
Kratko a zabavno. Ko sem prvi dan spet vstopil na trgovsko sem srecal bivso prof. slovenscine.
»Kaj delas tukaj?«
»Ucim!«
»O moj bog! upam vsaj da ne ucis slovenscine!«
 Poleg tega po 10 letih nekateri bivsi dijaki so se uveljavili v kulturnem svetu, kot naprimer tisti dijak, ki je bil izvoljen kot najlepsi fant v 4. razredu.
Najbljuši umetnik ali umetnica (na kateremkoli področju)?
Umetniki? Hmmm... danes bi rekel pisatelj/filosof Nassim Taleb.
Kako bi Švicarjem v nekaj besedah predstavil: Roberta Dipiazzo, MrkotaBna, Mariso Laurito in Rudija Pavšiča?
Roberta Dipiazzo: Ga ciamado un furlan, perché i triestini no ga voia nianche de far el sindaco.
MrkotaBna: Visok.
Mariso Laurito: Siroka.
Rudija Pavšiča: Je vsaj 20 let, ki ga vidim slikanega na Primorskem a nisem se razumel kaj dela in zakaj to dela. Ampak mislim da cez 20 let bo se tam. Na Primorskem.  
Najbljubši športnik ali športnica?
Ko Beppe Bergomi je odigral zadnjo tekmo sem koncal sledit sportu. Obcasno pa se ukvarjam s triathlonom (freccette/biliardo/calcetto)  
Ne da bi pobliže vedel, za kaj gre ... Na koga bi stavil deset evrov za končno prvo mesto na lestvici »Zlatega gosta«?
Na Savota. Ali na Braulio
Kaj bi svetoval temu blogu?
Meno Drupi, più Bidu!

Nessun commento:

Posta un commento