16 gennaio 2012

Zaenkrat vodi Malalanova napoved, da gre na WC

Po prvih urah, kar smo odprli virtualno volišče za izbiro genijalade leta, sta svoj glas že oddala Veronika S. in Andrej P. Poglejmo, kako sta glasovala.

Veronika:
3 točke: genijalada Mete S. (avgust)
2 točki: genijalada Gregorja B. (oktober)
1 točka: genijalada Igorja M. (september)
Veronika S. (foto Lako)

Andrej:
3 točke: genijalada Igorja M. (september)
2 točki: genijalada Igorja Č. (julij)
1 točka: genijalada Johane M. (junij)
Andrej P. (foto Verč)

Veronika je s tremi točkami nagradila genijalado Mete S.. Zakaj? "Prvič, ker je moja najboljša prijateljca, drugič pa zato, ker je krasna (izjava, mislim!)." Pri Gregorjevi genijaladi pravi, da je "lepa primerjava", o Malalanovi pa "Dobro, da je vsaj kdo tako samozavesten!"
Andrej pa je Malalanovo genijalno napoved, da gre na WC nagradil s tremi točkami. "Se mi je zdela super figa, ker ... bu ... ker ... sem sem jo slišal v živo v družbi 'uredništva'," je pojasnil Petaros.

Trenutna lestvica (po dveh glasovih)

1. "Muorm jt pogledt žwal" (Igor Mal) 4 točke
2. "Mama mi je rekla: 'Ne stuj jt v Afriko, je nevarno! Sm ji rekla: 'Be škuža in v Rojanu?'" (Meta S. po umoru na Greti) 3 točke
3. "Krašouc gre u pjtk z dela mrtu in se vrne u pondelk uničn." (Igor Č.) in »Ma ka rabejo assorbenti od Hello Kitty? Je ku da bi bli goldoni wd Power Rangers.« (Gregor B.) 2 točki
5. "Konji, kalamari ..." (Johana M.) 1 točka


Izbirate lahko med mesečnimi genijaladami, ki si jih lahko ogledate na zavihku genijalada. Najljubši pripišite 3 točke, ostalima pa dve in eno. Svoj glas pošljite na vekaco@gmail.com

Nessun commento:

Posta un commento