28 luglio 2012

Bili smo na pravi otvoritvi iger DO YOU FUCKING HEAR ME?

Delegacija bloga Gostilna se je včeraj udeležila odprtja olimpijskih iger. Ne, nismo bili v Londonu, ampak v Batujah blizu Ajdovščine.

Tam je namreč potekalo pravo odprjte olimpiade. Nekaj po polnoči je stopil na oder Pero Lovšin, ki je med skoraj dveurnim koncertom pokazal, kdo je pravi športnik. Plesal je, pel, pil, skakal, prikazal je neke sumljive sklece in izrekel nekaj modrih misli: "Primorci! Dejmo dokazat tem zajebanim Jamajčanom, da smo mi najhitrejši. Dejmo dokazat tem zajebanim Rusom, da smo mi najhitrejši."
Bil je eleganten, da mu kraljica Elizabeta ne seže niti do pet: vijoličastno-roza srejca, črn telovnik (lajbc), temen klobuk in tribarvno perje na glavi.
Proti koncu koncerta med pesmijo Slovenija gre naprej pa je po svoje sporočil v Anglijo: "London, do you fucking hear me? London, do you fucking hear me? Ja, ja, pravijo mi, da se sliši ..."
In res. London je bil v primerjavi z Batujami mrtev in nezanimiv. Perotu Lovšinu za včerajšnji koncert dnevna župa in sedem krontočk.

Nessun commento:

Posta un commento