17 luglio 2012

Stano Longo podaljšal pogodbo "NISEM SCHETTINO, DO ZADNJEGA BOM Z VAMI"

Pri blogu Gostilna bo za stike z javnostmi  še naprej skrbel Stano Longo. Pogodba, ki jo je podpisal lani, se je iztekla prvega julija, a uredništvo in Stano sta se sporazumela za nadaljevanje sodelovanja.
Stano Longo (Reuters)

"Imam številne obveznosti in sem tudi že precej v letih, zato sem se malo obotavljal, ko so mi ponudili podaljšanje," je v pogovoru z novinarji na Kržadi na Proseku razložil Stano. "A potem sem se odločil, da delo, ki sem ga začel, tudi končam. Do januarja 2013, ko bo blog Gostilna nehal delovati, hočem biti zraven. Nisem kot kapitan Schettino, ki je zbežal z ladje. Jaz bom do zadnjega na krovu."
Naj spomnimo, da se Stano skoraj vsak dan srečuje z novinarji in jim sporoča zadnje novosti, povezane z blogom Gostilna. Zaenkrat še ni znano, ali se bo pridružil delegaciji, ki bo novembra odpotovala v New York. "To bo znano čez nekaj dni," je rezko odvrnil uradni govorec Gostilne.
Stano je nato spomnil, da bo v četrtek še zadnjič na sporedu rubrika Kot jajce jajce pred poletnim premorom.

Nessun commento:

Posta un commento